wtorek, 9 września 2014

Yves Rocher - Serum Végétal 3


W przypadku tej serii mogę powiedzieć – i tak i nie. W poszukiwaniu kremów odpowiednich dla siebie, a jestem posiadaczką skóry mieszanej, skierowałam swoje kroki do Yves Rocher. Pani w sklepie zaproponowała mi zakup kremów z serii Serum Végétal. 
Są to kremy na dzień i na noc, przeznaczone dla cery mieszanej, o działaniu przeciwzmarszczkowym. 
Kremy mają ciekawe i bogate składy, które zachęciły mnie do  zakupu. Opakowanie jest eleganckie, wykonane ze szkła. Nie ukrywam, że promocja "zapłać za jeden – weź dwa", również miała wpływ na moją decyzję ;)



Skład kremu na dzień to:
- oligosacharydy z jabłek, witaminy i proteiny,
- dodatkowy atut to wysoki filtr SPF 20.

Krem na noc jest również bogaty w składniki takie jak:
- oligosacharydy z pektyn jabłka,
- wyciąg z grzybów Shiitake,
- woda z bławatka,
- olejki sezamowy, winogronowy i sojowy.

Najdziwniejsze jednak jest to, że krem na dzień mnie rozczarował, a krem na noc zachwycił. Pierwszy raz spotkałam się z tym, żeby działanie kremów z tej samej serii tak diametralnie się różniło. Krem na dzień, ani nie matowił mojej twarzy, ani nie przywracał blasku. Wprost przeciwnie. Po każdym użyciu rolował się, twarz wyglądała nieciekawie. 
Moja strefa T świeciła się nadal. Z żalem odłożyłam go na półkę, ponieważ mimo promocji zakup do tanich nie należał.
Krem na noc to zupełnie inna bajka. Wspaniała konsystencja, dzięki której rozprowadza się łatwo. Twarz od razu czuje się nawilżona i odżywiona, a w dotyku jest niezwykle gładka. Na drugi dzień wygląda na wypoczętą i świeżą. Już dawno nie miałam kremu, który by tak pozytywnie wpływał na wygląd mojej cery. Szczerze polecam ten krem, dla kobiet, które szukają kremów wygładzających i odżywiających cerę.
Nie chcę przekreślać kremu na dzień. Być może dla innych osób będzie on odpowiedni. 


Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz