sobota, 18 października 2014

Podkład wygładzająco - rozświetlający Yves Rocher

Witam :)

Dzisiaj trochę o pielęgnacji twarzy i o makijażu. Z wielką przyjemnością chciałam opisać jeden z moich ulubionych podkładów. Jest to podkład wygładzająco - rozświetlający Yves Rocher "Teint Rayonnant Jeunesse". Trafiłam na niego przez przypadek, ale właśnie takie przypadki są najlepsze. Zacznę od tego, że na mojej skórze najlepiej wyglądają podkłady rozświetlające o małym lub średnim kryciu. I takich podkładów poszukuję. 
Po szybkim eksperymencie w sklepie nabyłam odcień Beige Rose 100.

Skład podkładu jest rewelacyjny:

  • perłowa cząsteczka z wosku z róży,
  • olejek eteryczny z róży z upraw ekologicznych,
  • olejek eteryczny z cytryny,
  • olejek z róży muscat,
  • woda z róży.




Zaznaczę od razu, że używam go razem z bazą pod podkład, o której pisałam tutaj: 
http://wszystkookosmetykach1.blogspot.com/2014/09/baza-pod-idealny-makijaz.html

Podkład razem z bazą tworzą duet doskonały. Twarz jest gładka i nieskazitelna. Sam podkład daje delikatne krycie, rozświetla i ujednolica koloryt. Jest lekki i nie daje efektu maski. Podkładu na twarzy nie widać. Wszystko wygląda bardzo naturalnie. Moja twarz ma ładne, satynowe wykończenie. Wystarczy tylko delikatnie przyprószyć pudrem. Podkład trzyma się na twarzy cały dzień, czasami tylko można poprawić makijaż pudrem. 

Opakowanie jest szklane, ładne i estetyczne, co warto zawsze docenić. Podkład wydostajemy za pomocą pompki, także możemy łatwo sterować ilością kosmetyku.

Przyznam, że podkład dorównuje droższym markom. Na pewno do niego wrócę, ale chcę też poeksperymentować z innymi podkładami. Ale o tym w kolejnych odcinkach :).

Cena podkładu to 78 zł, ale jest do nabycia w promocji. 
Ale Drogie Panie - opłaca się!








2 komentarze:

  1. lubię kosmetyki Yves Rocher za ich naturalność i ekologię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo cenię tą markę. Mają dużo naturalnych składników i są dobre dla mojej skóry. Używam ich z przyjemnością.

      Usuń