sobota, 18 października 2014

Olejek różany do twarzy Magic Rose

Tak jak obiecałam napiszę dzisiaj o pielęgnacji twarzy.
Uwielbiam olejki różane. Pięknie pachną i mają wspaniałe właściwości.Już w starożytności uważane były za źródło urody i wykorzystywane w pielęgnacji. Olejek Evree nabyłam bez wahania. Kosmetyki tej firmy cieszą się dobrą opinią, a skład olejku jest bardzo dobry.





Składniki aktywne olejku:
- olejki pochodzenia roślinnego,
- kwasy owocowe,
- witaminy A i C,
- nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 6 i 9.

Działania:
- redukcja przebarwień,
- regulacja wydzielania sebum,
- ujędrnienie skóry.




Olejek można stosować na wiele sposobów: masaż twarzy i szyi, wzbogacanie kremów i balsamów,demakijaż, serum.

Ja używam olejku następująco: do kremu lub balsamu dodaję kilka kropelek olejku i rozsmarowuje na twarzy, szyi i dekolcie. Stają się one zdecydowanie bardziej odżywione i ujędrnione. Zarówno twarz jak i dekolt wyglądają młodo, są pięknie rozświetlone. Ten zabieg wykonuję raz, dwa razy w tygodniu.
Ważne jest dla mnie zapobieganie starzeniu się skóry twarzy i szyi.Dlatego raz w tygodniu wykonuję masaż olejkiem wg instrukcji oznaczonej na opakowaniu:

Tutaj chciałam podpowiedzieć jedną rzecz. Często zapominamy o szyi, a niestety starzeje się ona szybciej niż twarz. Dlatego warto o pielęgnacji szyi pomyśleć w miarę szybko.Olejek bez wątpienia może nam pomóc.

Po masażu resztki olejku wklepuję i pozostawiam na noc. Dzięki temu na drugi dzień mogę cieszyć się gładką skórą.

Zauważyłam, że olejek łagodzi podrażnienia, jakie czasami występują u mnie w ciągu dnia. Zapisuję to jako jego dodatkową zaletę.

Zastosowań olejku może być bardzo dużo. Przeznaczony jest głównie dla cery mieszanej, ale sądzę, że sprawdzi się również na cerze suchej, tłustej, czy normalnej.

Kosmetyk znajduje się w szklanej buteleczce z pipetką, dzięki której aplikujemy potrzebną nam ilość kropelek. Cena jest bardzo przystępna,
bo wynosi około 29 zł.

Polecam,

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz