niedziela, 14 września 2014

Baza pod idealny makijaż

Makijaż powinien być idealny i podkreślać wszystkie atuty naszej urody. Do tego celu stworzone zostały m.in. bazy utrwalające. Długo zastanawiałam się, czy nabyć tego rodzaju produkt. Obawiałam się, że makijaż będzie się rolował lub stworzę sobie "tapetę" na twarzy. Po przeczytaniu kilku artykułów i recenzji w końcu się zdecydowałam. Korzystając z jednej z promocji w Yves Rocher, które uwielbiam, nabyłam swoją pierwszą Base Préparatrice. Kolor to 01 Rosé. 




Baza zawiera wyciągi z róży Muskat i róży Damasceńskiej. Mają one działanie odżywcze i nawilżające. 
Jest to jeden z tych kosmetyków, które wywiązują się w 100% ze swoich zadań. Baza pięknie rozświetla i wygładza moją cerę. Twarz po nałożeniu makijażu wygląda idealnie. Makijaż jest trwały i wygląda dobrze do końca dnia. Po dłuższym stosowaniu moja cera jest ujednolicona, wygląda na świeżą i wypoczętą. Także oprócz utrwalania makijażu produkt posiada też właściwości pielęgnacyjne. Bazę nakładam na krem, następnie czekam kilka minut na nałożenie podkładu. Ważne żeby baza nie wymieszała się z podkładem, dlatego warto zrobić chwilę przerwy. 
Cena regularna to 49 zł, ale czasami można skorzystać ze specjalnej promocji. Produkt jest jednak zdecydowanie wart swojej ceny.


Agnieszka

2 komentarze: