niedziela, 14 września 2014

Róż do policzków Bell

Nie zawsze trzeba wydać dużo pieniędzy, by nabyć produkt dobry jakościowo. Przykład to prasowany róż do policzków firmy Bell z serii 2skin Pocket. Jest to cudeńko umieszczone w malutkim i poręcznym opakowaniu.



Róż kupiłam w Hebe w promocji za 5 zł. Cena regularna to ok 10 zł.
Jestem typową "zimą" i zainteresowana byłam znalezieniem koloru różowego w chłodniejszej tonacji. Wybrałam numer 052. Róż jest leciutki i satynowy. Zapach jest  ładny i delikatny. Pamiętam takie zapachy kosmetyków z mojego dzieciństwa. Łatwo rozprowadza się go pędzelkiem po policzkach. Kolor utrzymuje się dość długo. Możemy regulować sobie jego intensywność w zależności od sytuacji. Na wieczorne wyjście można nałożyć go troszeczkę więcej, wtedy ładnie rozświetla policzki. Na co dzień wolę wersję delikatniejszą i mniej widoczną. Jedyny minus jaki zaobserwowałam po 3 tygodniach stosowania to osypywanie się różu, co może mieć wpływ na jego wydajność. 
Nie widzę różnicy w porównaniu z droższymi kosmetykami innych firm. Zdecydowanie polecam :)

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz