sobota, 11 kwietnia 2015

Sephora. Dwufazowy płyn do demakijażu oczu.

Hej :)

Dzisiaj chciałam opisać produkt do demakijażu oczu, który ma zarówno dobre jak i negatywne opinie. Mi jednak przypadł do gustu i zapewne do niego wrócę.
Płyn dwufazowy do demakijażu oczu Sephory nabyłam razem z pianką tej samej firmy i jestem z tego zakupu bardzo zadowolona.

Płyn wygląda tak:




Płyn w jednej części jest przezroczysty, druga część ma ładny niebieski kolor. Opakowanie jest również ładne i estetyczne.

Jak używam:

Płyn do demakijażu należy oczywiście najpierw potrząsnąć żeby dwie części się wymieszały. Wacik z kosmetykiem najpierw przykładam do oczu i przytrzymuję chwilę, aż makijaż się trochę rozpuści. Następnie delikatnie przemywam oczy (nie trę!!!) zaczynając od wewnętrznego kącika. Dzięki tej nieskomplikowanej operacji mam pewność, że usunę dokładnie cały makijaż. Czasami czynność powtarzam. 

Zapraszam do opisu rytuału oczyszczania twarzy, który znajduje się tutaj.


Cały zestaw do demakijażu :)


Zalety płynu:


  • dobrze zmywa makijaż oka, w tym moje czarne kreski i tusz do rzęs,
  • nie uczula i nie podrażnia, a moje oczy nie zachodzą mgłą podczas stosowania,
  • jest wydajny i miły dla oka,
  • buteleczka zapewnia odpowiednie dawkowanie płynu,
  • przyzwoita cena.


Wady:

- nie zauważyłam :)


Dodatkowe informacje:

Płyn ma pojemność 125 ml i kosztuje ok. 12 zł. Możemy go nabyć w sklepach stacjonarnych Sephory lub on -line.


Polecam :)

Agnieszka


Skład:

Aqua, Cyclopentasiloxane, Isohexadecane, Propylene Glycol, Dipolassium Phosphate, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Poloxamer 184, Panthenol, Potassium Phosphate, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Chloride, Hydroxycetyl Hydroyethyl Dimonium Chloride, Disodium EDTA, Butylene Glycol, Glycerin, Chlorphenesin, Methylparaben, Cl61570, Cl42090.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz