niedziela, 29 marca 2015

Dermika. Krem nawilżająco - wzmacniający Biogeniq.

Dzień dobry :)

Zanim przejdę do recenzji kremu, chciałam napisać, że polskie firmy, produkują kosmetyki na światowym poziomie. Zaliczają się na pewno do nich Dr. Irena Eris i Dermika. Dlatego Drogie Dziewczyny - wspierajcie polski przemysł kosmetyczny, bo warto. 

Dzisiaj opiszę kolejną perełkę - krem Biogeniq firmy Dermika. Jest to krem, który otrzymałam w prezencie i jestem z niego bardzo zadowolona. 





Swój opis rozpocznę od składników aktywnych kosmetyku:

  • Ektoina multirole - brzmi to bardzo tajemniczo, ale jest to  związek otrzymywany z adaptywnych roślin, który ma na celu zapobiegać uszkodzeniom błon komórkowych i DNA i dzięki temu opóźniać proces starzenia się skóry,
  • Trawa kunai - zatrzymuje wodę w naskórku i nawilża,
  • Lipo - repair complex - mieszanka olei z awokado, oliwek i makademii, zmiękczających i wygładzających naskórek.
  • w składzie znajdziemy również wit. C i E. 

Konsystencja i zapach:

Zapach jest śliczny, świeży i delikatny. Kremik ma konsystencję dość gęstą, ale łatwo się rozprowadza - wręcz śliska po skórze. Jest bardzo wydajny. Uroku dodaje mu jasnoróżowy kolor.





Rezultaty:

Kremu używam na noc, ale można używać go również na dzień. Po zastosowaniu pozostawia delikatny film, co akurat lubię. Krem się nie roluje i nadaje się również pod makijaż. Od samego początku czuć, że krem nawilża i koi moją skórę, która jest miękka i gładka w dotyku. Jednak najlepsze czeka na mnie rano. Budzę się z twarzą wypoczętą i wyglądającą świeżo. 





Dodatkowe informacje:

Krem znajduje się w szklanym opakowaniu, którego kształt dostosowany jest do kształtu dłoni. Bardzo podoba mi się też projekt opakowania, który nawiązuje do rozwiązań zastosowanych w kremie. Cena jak na działanie nie jest wygórowana, bo wynosi ok. 49 zł, ale zawsze możemy trafić na promocję lub kupić kosmetyk w aptece internetowej. 


Polecam,

Agnieszka


2 komentarze:

  1. A właśnie się nad nim zastanawiałam :) I chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń