środa, 1 października 2014

Masło do ciała - Ziaja

Witam:)

Jestem wielbicielką wszelkiego rodzaju masełek do ciała. Obecnie posiadam ich chyba z dziesięć. Posiadają bogate składy, a ich skuteczność i przyjemność używania jest o wiele większa niż balsamów do ciała, które bez sentymentu odstawiłam.
Jako pierwsze chciałam opisać jedno z moich ulubionych, czyli kakaowe masło do ciała firmy Ziaja. Kosmetyk występuje również w wersji waniliowej, oliwkowej i kokosowej. Ja jednak darzę miłością masełko kakaowe i wciąż do niego wracam.

Co zawiera nasze masło:
- oleje pochodzenia roślinnego,
- masło shea,
- masło kakaowe
- omega3 i 6,
- witaminę E.








Czyli wszystko to, co niezbędne do prawidłowego nawilżenia i odżywienia naszej skóry.
Samo używanie masełka Ziaji jest przyjemnością. Zapach jest wspaniały. Dla mnie kakowo -czekoladowy. Masła używam po kąpieli i gdy potrzebuję nawilżenia. Po zastosowaniu czuję wyraźne nawilżenie i odżywienie. Skóra jest gładka i miękka w dotyku. Kosmetyk rozprowadza się i wchłania bardzo dobrze. Opakowanie masła jest dość duże i wygodne w użyciu. 
Cena też jest rewelacyjna - około 11 zł. 

Serdecznie polecam!

Agnieszka



2 komentarze:

  1. Witam,przymierzałam się do zakupu tego specyfiku kilkukrotnie,ale obawiałam się że względu na konsystencję i skład(kakao)może brudzić ubranie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Bez obaw. Masełko nie pozostawia żadnych śladów. Zachęcam do zakupu :)

      Usuń