niedziela, 21 września 2014

O mnie :)

Hej,

witam na moim blogu. Zanim zaproszę Was do lektury pozwólcie, że  się przedstawię. 


Mam na imię Agnieszka. Prywatnie jestem przede wszystkim mamą dwóch wspaniałych córek. Miłości jednak nigdy za wiele, więc dodatkowymi ukochanymi domownikami są dwa pieski shih-tsu. Pracuję w centrali jednego z banków, gdzie zajmuje się produktami oszczędnościowymi. Finanse są moją pasją i codziennie pogłębiam wiedzę z tego obszaru. 
Jak każda kobieta staram się dbać o siebie, co pozwala mi wyglądać młodo, chociaż już nie jestem nastolatką;) Uprawiam sport przynajmniej 3 razy w tygodniu, choć staram się częściej. Gram regularnie w tenisa, a także chodzę na portdebras oraz jogę.  
Kosmetyki to moja miłość od zawsze. Kolekcjonuję je namiętnie i wypróbowuje.Uczę się o ich właściwościach i dobieram je starannie pod kątem składu. Nauczyłam się, że nie zawsze trzeba wydać dużo pieniędzy, żeby nabyć kosmetyki o najwyższej jakości. Uwielbiam polskie kosmetyki, chociaż przyznam się, że posiadam kilka z najwyższej półki, które są moimi must have. 
Jestem typem urody zima, moja cera jest mieszana w kierunku normalnej. Włosy posiadam gęste i długie. Dbam o nie na co dzień. 
Mam nadzieję, że moje doświadczenia i porady przydadzą się naszym czytelnikom.
Gorąca zapraszam do odwiedzania i komentowania  bloga.

Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz