niedziela, 28 września 2014

Cienie do oczu firmy Eveline

Witam,

dzisiaj chciałam opisać cienie do oczu firmy Eveline - Quattro eyeshadow.
Paletkę poczwórnych cieni nabyłam dwa miesiące temu. Do swojego typu urody dobrałam paletkę nr 02.
Kolory w tej paletce to: jasny róż satynowy, wrzosowy satynowy, śliwka matowa i ciemny szary satyna.
W ofercie dostępne obecnie są cztery zestawy kolorystyczne.



Jestem zadowolona z zakupu, choć nie jest to ideał, którego namiętnie poszukuję. Zacznę od zalet. Cienie są bardzo ładne i trwałe. Dłużej wytrzymują w dobrym stanie na powiekach, niż niektóre cienie droższych marek. Nie rolują się na powiekach. Zaznaczam, że nie używam obecnie bazy na powieki. Ostatnio przetrzymały w nienaruszonym stanie zabawę do samego rana, a także dość długi spacer po górach:)Podczas nakładania nie osypują się. Oprócz matowej śliwki, pozostałe cienie są dobrze napigmentowane. Kolory są intensywne i ładnie przenikają się podczas malowania. Cienie można dobrać tak, żeby były odpowiednie zarówno do pracy, jak i na wieczorne wyjście.
Nie odpowiada mi natomiast trudność w nakładaniu cieni, zwłaszcza matowej śliwki. Jest to cień słabiej napigmentowany i muszę się namęczyć, żeby osiągnąć oczekiwany efekt. Drugi minus to brak drugiego matowego cienia w zestawie. Bardzo lubię matowe cienie, szczególnie na dzień.
Paletka jest ładna, dość elegancka. Na pudełeczku instrukcja nakładania cieni, co jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które nie mają wprawy. Ja osobiście nie stosuje wszystkich cieni na raz.
Cena ok. 12 zł - 16 zł. Dostępne w znanych drogeriach.

Podsumowując: wysoka jakość za niską cenę.

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz