sobota, 31 stycznia 2015

Ziaja - kremy do rąk

Cześć :)

Dzisiaj Ziaja kontra Ziaja, czyli dwa kremy do rąk, których obecnie używam.

Zacznijmy od kremu z osławionej już serii "Kozie mleko". Krem kupowałam z wielkimi nadziejami, chcąc sprawdzić, czy zasługuje na tak pochlebne opinie. 





Obiecane działanie jest zachęcające:
  • profilaktyka zmarszczek,
  • intensywne nawilżenie i uelastycznienie skóry dłoni,
  • likwidacja uczucia szorstkości,
  • wzmocnienie paznokci.
Krem ma też bardzo ciekawe składniki aktywne:
  • kompleks składników z koziego mleka,
  • witaminy A i E, 
  • prowitamina B5 (D - panthenol).

Konsystencja i zapach:

Konsystencja kremu jest gęsta, a zapach jest bardzo ładny. Zaznaczam, że wg mnie jest intensywny. Lubię ładnie pachnące kremy do rąk. Dzięki konsystencji krem jest dość wydajny. 

Działanie:

Niestety z samą skutecznością kremu jest gorzej. Owszem, na samym początku po wmasowaniu kremu w ręce czuć przyjemne nawilżenie. Jednak ten efekt szybko znika. Już za chwilę ręce są suche i nieprzyjemne w dotyku. Dodatkowo czuję jakby krem wręcz wysuszał mi dłonie. Po wewnętrznej stronie pojawiają mi się suche skórki.  Krem szybko wsiąka w skórę, nie pozostawia żadnej warstwy ochronnej. Bardzo żałuję, bo lubię tą firmę, ale kremu nie mogę polecić i zrecenzować go pozytywnie.


Przejdźmy teraz do recenzji kremu z olejkiem arganowym i gliceryną. Chwała kremowi za tak dobry składnik, szkoda tylko, że "robi tyły" w składzie. 






Obietnice producenta:
  • natłuszczenie wrażliwej skóry,
  • pozostawienie skóry gładkiej z delikatną warstwą ochronną,
  • zwiększenie nawilżenia,
  • ochrona warstwy hydro - lipidowej,
  • likwidacja zaczerwienień.
Konsystencja i zapach:

Krem posiada gęstą, kremową konsystencję. Zapach jest prześliczny. Czuć go na dłoniach przez jakiś czas. 

Rezultaty:

Efekty działania kremu są przyzwoite. Rzeczywiście moja skóra jest gładka przez jakiś czas. Warstwa delikatnego filmu również jest na dłoniach odczuwalna. Piszę to jako plus tego produktu, bo warstwa chroni moje dłonie, ale nie jest ani lepka ani tłusta. Kem rzeczywiście bardziej natłuszcza i chroni niż nawilża. Uważam, że moje ręce nie są nawilżone tak jakbym chciała. Oceniam działanie tego kremu jako średnie. Miałam lepsze kremy do rąk, miałam tez gorsze. Jak na tą cenę i wydajność mogę go polecić. Na innych dłoniach może sprawdzić się jeszcze lepiej niż u mnie. 

Dodatkowe informacje:

Kremy zamknięte są w porządnych tubkach o pojemności 100 ml. Projekty obydwóch opakowań są ładne. Zwłaszcza "Kozie Mleko" zdobi toaletkę. Ceny kremów to 7 zł do 8 zł. 


Pozdrawiam :)

Agnieszka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz