sobota, 4 października 2014

Krem do ciała z masłem shea i kakao

Witam :)

Dzisiaj o kolejnym masełku, które bardzo lubię używać. Jest to masło/krem firmy Isana, która produkuje kosmetyki dla Rossmana. Zainteresowałam się tym masłem ze względu na jego skład i działanie nawilżające jakie obiecywał producent. Moja skóra potrzebuje nawilżenia, zwłaszcza w okresie jesienno - zimowym.



W składzie znajdziemy:
- olej kokosowy, który nawilża i zmiękcza skórę,
- masło shea - wygładza skórę i sprawia, że wygląda młodo,
- masło kakaowe - natłuszcza i nawilża.






Już po otwarciu masła, zaczyna ono urzekać swoim zapachem. Dla mnie jest on kawowo - kakaowy, dość intensywny. Konsystencja kremu zapewnia szybkie wchłanianie i łatwą aplikację. Po nałożeniu odczuwam wyraźne nawilżenie. Skóra staje się gładka i miękka. Przez jakiś czas ładnie pachnie masełkiem.
Za niewielkie pieniądze uzyskujemy efekt nawilżenia i wygładzenia. Używanie kosmetyku jest samą przyjemnością ze względu na zapach i aksamitną konsystencję.Opakowanie jest bardzo duże, aż 500 ml.Umożliwia zużycie masła do końca.
Krem można nabyć w każdym Rossmanie. Polecam wszystkim kobietom, które poszukują kosmetyków nawilżających o działaniu wygładzającym. Nie wiem, natomiast, czy będzie wystarczający dla skór bardzo suchych i potrzebujących odżywienia.
Cena - ok 11 zł.

 Pozdrawiam, 

Agnieszka

2 komentarze:

  1. Posiadam to masełko w wersji oliwkowej i jestem bardzo zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przymierzam się również do wersji oliwkowej :) Zakupię tez pewnie masełko z oliwką Ziaji.

      Usuń