piątek, 31 października 2014

Receptury Babuszki Agafii, Balsam Nº 4 na Kwiatowym Propolisie, odżywka do włosów

Hej,
dzis mam do zrecenzowania produkt, ktory trudno mi jest jednoznacznie ocenic. Zaraz wytlumacze dlaczego.
Odzywka ma dobre skladniki i zbiera pozytywne recenzje w internecie. Bylam pewna, ze i mnie, a raczej moim wlosom przypadnie do gustu. Tak sie niestety nie stalo. Odzywka nie zrobila z wlosami nic poza lekkim wygadzeniem. Wlosy puszyly sie, trudno sie rozczesywaly. Jako, ze butelka jest duza (600 ml), postanowilam uzyc produktu jeszcze kilka razy. Nic sie nie zmienilo, wiec uzylam odzywki do mycia wlosow, tym bardziej, ze jest bardzo plynna. Niestety tu tez sie nie sprawdzila. W koncu "poddalam sie" i odstawilam ja w kat na dlugi czas.
Ostatnio, z czystej ciekawosci, uzylam jej dwa razy. Ku mojemu zdziwieniu wlosy byly gladkie, nawilzone, ladnie sie ukladaly, zero puszenia:).
Jednym slowem ozdywka-zagadka. Choc racjonalnie myslac, przychodzi mi do glowy, ze jest to kwestia nastawienia. Na poczatku, kierowana pozytywnymi recenzjami, nastawilam sie na "cuda" i spotkalo mnie rozczarowanie. Teraz, bylam raczej negatywnie nastawiona i zostalam pozytywnie zaskoczona.



INCI: Aqua with infusions of: Pinus Palustris Wood Tar, Beeswax, Pollen Extract, Anthemis Nobilis Flower Oil, Rosa Centifolia Flower, Pollen Extract, Humulus Lupulus (Hops) Cone Tar, Mel, Jasminum Officinale Flower Wax, Spiraea Ulmaria Oil, Verbena Officinalis Oil, Propolis Extract Milk, Cetearyl Alcohol, Cetyl Ether, Behentrimonium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.
Pozdrawiam,
Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz