piątek, 31 października 2014

Timotei z różą z Jerycha

Hej,


Rzadko kupuję szampon z odżywką, tzw 2 w 1. Wolę kupować te kosmetyki osobno. Czasami jednak moje włosy potrzebują dociążenia, bo po prostu zaczynają się puszyć. Nie mam czasu nakładać codziennie odżywek, skusiłam się zatem na szampon Timotei z różą jerychońską i olejkiem kokosowym - "2 w 1 Intensywna Pielęgnacja".

Składniki aktywne szamponu:
  • ekstrakt z róży jerychońskiej - wygładza i regeneruje,
  • ekstrakt z gardenii tahitańskiej - działa łagodząco i przeciwzapalnie,
  • olej kokosowy - chroni włosy przed utratą protein.
Zapach i konsystencja:
  • zapach jest ładny, słodki, dla mnie kwiatowy,z delikatną nutką kokosową,
  • konsystencja jest gęsta i kremowa.
Działanie:
  • oczyszcza,
  • nawilża,
  • odżywia.

Stosowanie i efekty:

Stosuję ten szampon 3, 4 razy w tygodniu. Mimo gęstej konsystencji i zawartości olejku moje włosy nie są obciążone, dlatego mogę stosować go często. Szampon ładnie się pieni i łatwo zmywa. Włosy po umyciu są pachnące, nawilżone i dociążone. Łatwo się rozczesują i układają. Są miękkie w dotyku. 

Dodatkowe informacje:

Szampon nie zawiera parabenów. Jest przeznaczony głównie dla włosów suchych, ale będzie też dobry dla włosów normalnych. Ze względu na dość treściwy skład i konsystencję nie polecałabym go dla włosów przetłuszczających się. 
Szampony Timotei są dostępne w większości drogerii. Cena regularna za szampon 400 ml to ok. 15 zł.

Pozdrawiam :)

Agnieszka










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz