sobota, 15 listopada 2014

Yves Rocher - Riche Crème. Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy.

Dzień Dobry :)

Czas już chyba na recenzję kosmetyku pielęgnującego skórę wokół oczu. Jest to strefa bardzo delikatna, wokół której szybko mogą powstawać zmarszczki. Dlatego należy zadbać o nią jak najwcześniej. Ja zaczęłam używać kremów pod oczy bardzo szybko, chcąc je nawilżyć i zapobiec niekorzystnym zmianom. Oprócz tego unikam też słońca, a rezultaty są takie, że zmarszczek się u mnie póki co nie uświadczy ;)

Dzisiaj opiszę jeden z moich ulubionych i najskuteczniejszych kremów - kremu przeciwzmarszczkowego pod oczy Yves Rocher z serii Riche Crème.






Dla kogo przeznaczony jest krem:

Krem jest przeznaczony dla cer suchych i dojrzałych.

Składniki aktywne kremu (na podstawie Yves Rocher):

W składzie znajdziemy 30 drogocennych olejków roślinnych

  • 10 olejków bogatych w nienasycone kwasy tłuszczowe pomocnych w regeneracji skóry: ze słonecznika, kukurydzy, krokosza, lnianki, róży muscat, winogron, brzoskwini, orzecha włoskiego, moreli, wiesiołka.
  • 10 olejków bogatych w witaminę A i E oraz składniki niezbędne do ochrony skóry przed starzeniem: palmowy, rzepakowy, kokosowy, pistacjowy, z orzecha laskowego, awokado, bawełny, orzecha nerkowca, ryżu, pszenicy.
  • 10 olejków bogatych w skwalen, woski i sterole nadające skórze miękkość: z makadamii, oliwek, arganowy, z owoców Gevuina avellanami, z rośliny limnanthes, z jojoby, rycynowy, z andiroby, kamelii, mango.



Konsystencja i zapach:

Konsystencja jest bardzo treściwa i aksamitna. Zapach jest delikatny ładny, pachnie tak jak sobie wyobrażam, że powinny pachnieć kremy. Krem ma kolor biały.


Tak wygląda krem - bogata i treściwa konsystencja


Działanie kremu:
  • przeciwzmarszczkowe,
  • odżywiające i nawilżające,
  • regenerujące,
  • zmiękczające skórę.

Jak stosuję:

Krem stosuję rano i wieczorem na skórę wokół oczu. Zgodnie z zaleceniami producenta wklepuję delikatnie w górną powieką oraz w skórę pod oczami od wewnątrz do zewnątrz. Krem wchłania się szybko pozostawiając lekki film, który chroni naszą skórę.

Rezultaty:

Ze względu na pracę przed komputerem, moja skóra ma tendencję do przesuszania i podrażnień. Jak tylko wklepię krem od razu czuję ulgę i nawilżenie. Skóra wokół oczu jest uspokojona i wygładzona. Efekt ten utrzymuje się długo. Krem też odżywia i rozjaśnia skórę. Można go spokojnie używać pod makijaż, ponieważ nie roluje się. Nie wiem jak z działaniem przeciwzmarszczkowym, bo tak jak pisałam nie mam na razie żadnych widocznych zmian. 

Dodatkowe informacje:

Krem zamknięty jest w brązowym plastikowym opakowaniu ze złotymi motywami. Wygląda elegancko. Przeszkadza mi trochę, że muszę sięgać palcami do środka - należy uważać, żeby ręce były bardzo czyste lub używać szpatułki. Wydajność jest średnia, ale ze względu na efekty warto w krem zainwestować. 
Do nabycia w sklepach Yves Rocher lub za pośrednictwem ich strony internetowej. Cena regularna to 92 zł.

Pozdrawiam :)

Agnieszka




3 komentarze:

  1. Miałam chyba z tej serii krem do rąk i był genialny -- najlepszy jaki miałam. Chyba sobie na zimę znowu taki sprawię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie używam krem Evree. Jest dobry, fajnie nawilża, ale nie odżywia chyba za bardzo. Krem YR jest odżywiający?

      Usuń
    2. Krem do rąk YR z serii Riche Crème jest baaaardzo odżywiający, ale jest przeznaczony raczej do dojrzałej skóry, bądź jak w moim przypadku, bardzo zniszczonej. Ja po niego sięgnęłam po kuracji sterydowej i próbie wyleczenia stanów zapalnych zw. z AZS na dłoniach. Pomógł mi bardzo doprowadzić dłonie do jakiegoś normalnego stanu. Polecam też kremy do rąk Eucerin :)

      Usuń