poniedziałek, 19 stycznia 2015

Lirene. Żel pod prysznic "Różany ogród".

Cześć :)

Uwielbiam róże i dbam o to, żeby u mnie w domu zawsze znajdował się wazon z tymi pięknymi kwiatami. Co za tym idzie, jestem też wielką fanką wszelkich kosmetyków z ekstraktami z róży i o zapachu róży.

Obecnie rozpieszczam się żelem pod prysznic "Różany ogród" firmy Lirene. 





Opis produktu:

Jest to żel nawilżający z ekstraktem z kwiatu róży i proteinami jedwabiu. Pachnie wspaniale różą. Posiada konsystencję żelu w ślicznym różowym kolorze. 





Działanie:

Żel jest doskonały pod prysznic. Pieni się bardzo dobrze. Po prysznicu czuję się odświeżona, a moja skóra jest gładka. Na pewno nie ma co liczyć na specjalne nawilżenie. Ja po każdym żelu do kąpieli muszę jednak użyć balsamu. To co mi odpowiada to zapach, który czuć przez dłuższy czas w łazience i na skórze. Jest to prawdziwy zapach róż, intensywny, ale nie nachalny. 




Dodatkowe informacje:

Żel jest bardzo wydajny. Mieści się w plastikowej buteleczce o pojemności 400 ml. Cena nie jest wygórowana, bo wynosi ok. 12 zł. Do nabycia w większości drogerii. 


Polecam fankom róż :)

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz