niedziela, 4 stycznia 2015

Osmo Essence. Odmładzający szampon z olejkiem arganowym. Berber Oil Shampoo.

Hej,

chciałam się podzielić z Wami moim kolejnym odkryciem. Zależało mi na zakupie nawilżającego i wygładzającego szamponu do włosów. Do tego najlepiej nadają się szampony z olejkami. Na półce z kosmetykami do pielęgnacji włosów w Sephorze, trafiłam na szampony firmy Osmo. Po zapoznaniu się ze składem i opinią Pań konsultantek zdecydowałam się (na szczęście) na zakup szamponu.

Szampon wygląda tak:

Szampon znajduje się w ładnej brązowej tubce z ciekawym i ozdobnym logo

Składniki aktywne szamponu:

  • olejek arganowy - regeneruje i odżywia,
  • olejek kokosowy - odżywia, zamyka ubytki w łuskach, nadaje blasku,
  • olejek z awocado - bogaty w witaminy i minerały odżywia i wzmacnia cebulki włosowe.

Skład szamponu



Obiecane działanie:

Szampon ma przywracać witalność, nawilżać i odżywiać. Włosy po umyciu mają być gładkie i pełne blasku.

Konsystencja i zapach:

Konsystencja jest żelowo-oleista. Trzeba uważać, bo może przelatywać przez palce. Zapach jest delikatny i słodki. Kolor szamponu jest brązowo - pomarańczowy. 

Stosowanie:

Nie widzę przeciwwskazań żeby stosować go codziennie, chociaż ja przynajmniej raz w tygodniu stosuję szampon oczyszczający np. szampon z białą glinką. Nie obciąża włosów i nie przetłuszczają się po nim. 






Rezultaty:

Są olśniewające! To obecnie mój szampon numer 1. Włosy pięknie lśnią, są gładkie, lejące. Nic a nic się nie puszą i są dociążone. Wspaniale się układają, wystarczy, że je podsuszę i rozczeszę. Nie muszę bawić się w żadne układanie.  
Wszyscy pytają jakiego szamponu używam. Moje córki podkradają mi go i nie chcą żadnego innego. Wszystkie obietnice producenta się sprawdziły. Nie żałuję żadnej wydanej złotówki, choć do tanich nie należy.

Dodatkowe informacje:

Szampon kupiłam w Sephorze. Cena to 69 zł. 


Gorąco polecam,

Agnieszka







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz