niedziela, 1 marca 2015

Sephora. Pianka oczyszczająca przywracająca blask.

Hej,

Nie wiem jak Wy, ale bardzo lubię pianki do mycia twarzy. Są delikatne i łagodne dla skóry. Niedawno skończyła mi się moja Nivea i zaczęłam poszukiwać czegoś nowego. W Sephorze trafiłam na ich najnowszy produkt - piankę oczyszczającą i przywracającą blask. 






Nowe zadania dla pianki do mycia twarzy:

Pianka ma za zadanie nie tylko oczyścić, ale również delikatnie złuszczyć skórę. Dlatego zawiera kwasy AHA w niewielkim stężeniu, które wygładzają skórę twarzy i zamykają pory. 





Tekstura pianki i jej zapach:

Konsystencja pianki jest bardzo delikatna i aksamitna. To co uwielbiam to jej wspaniały świeży zapach, który budzi mnie co rano i ożywia wieczorem. 

Stosowanie pianki:

Wystarczą jedna, dwie pompki pianki by dobrze przy pomocy wody umyć twarz. Wieczorem przed pianką stosuję jeszcze balsam do demakijażu. Pianka doskonale nadaje się do łagodnego masażu. 

Rezultaty:

Skóra twarzy po użyciu pianki jest czysta i miękka. Pianka działa również  
odświeżająco. Twarz wygląda bardzo ładnie, jest jasna i gładka. Uwielbiam ją stosować. Jest to sama przyjemność.

Dodatkowe informacje:

Pianka znajduje się w 150 ml plastikowym opakowaniu. Opakowanie jest przezroczyste, widzimy dokładnie ile pianki się zużyło. Kosmetyk możemy kupić w sklepach stacjonarnych Sephory i za pośrednictwem strony internetowej. Cena to 39 zł. 



Pozdrawiam,

Agnieszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz