sobota, 25 października 2014

Domowe SPA cz.3 - rękawica Kessa

Rękawicę Kessa nabyłam  w sklepie Helfy,podczas rozmowy o czarnym mydle.
To właśnie dzięki tej rękawicy cały zabieg z użyciem mydła jest tak skuteczny. O całym rytuale napisałam w poprzednim poście.

Rękawica jest tradycyjnie używana w Hammamie do peelingu i głębokiego oczyszczania skóry. Może być używana z glinką ghassoul  i przede wszystkim  z Savon Noir.

Struktura rękawicy


  • rękawica jest wykonana z tkaniny o ziarnistej strukturze,
  • ważne żeby przed użyciem rękawicę delikatnie zwilżyć,
  • po użyciu dokładnie myjemy i suszymy.











Rękawicy używam regularnie, przynajmniej raz na tydzień przy zabiegu z czarnym mydłem. Przede wszystkim zauważyłam niesamowite działanie peelingujące. Pozbywam się całego martwego naskórka. To widać na rękawicy.Tak oczyszczona skóra jest gładka, aksamitna. Po wmasowaniu masełek, olejków wygląda bardzo zdrowo, jest rozświetlona, z delikatną poświatą. Pamiętajmy żeby zabieg wykonywać pod prysznicem, podczas zmywania Savon Noir.

Wymieniając wszystkie zalety:    

  • skóra jest gładka i oczyszczona,
  • dotleniona,
  • przygotowana na wmasowanie masełek lub olejków,
  • przy dłuższym i regularnym działaniu ujędrniona,
  • Kessa może być pomocna w terapii antycellulitowej.




Ceny Kessy są różne, w zależności od sklepu. Ja swoją kupiłam w Helfy za 19 zł.

Polecam :)

Agnieszka


2 komentarze:

  1. Moja znajoma bardzo sobie chwali tą rękawicę, też zakupiła ją w Helfy, już nie mogę doczekać się jak ją zakupię, jak tylko przyjadę do Wrocławia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawica jest naprawdę świetna, zwłaszcza w połączeniu z czarnym mydłem. Można też ją używać bez tego mydełka. Proponuję rzeczywiście zakupić w Helfy. Widziałam też tą rękawicę w mydlarni Św. Franciszka i kosztowała 20 zł drożej.

      Usuń