niedziela, 21 grudnia 2014

Zabieg kosmetyczny z pyłem z meteorytów

Witam,

Przed Świętami postanowiłam sobie pofolgować i ulegając namowom kosmetyczki, poddałam się zabiegowi na twarz z pyłem z meteorytów. Chętnie korzystam z ostatnich "krzyków mody" jeżeli chodzi o zabiegi, które w sposób naturalny poprawiają kondycję mojej cery.

Dla kogo polecany jest zabieg?

Jest to zabieg raczej dla cer dojrzałych. Ale sądzę, że Panie w każdym wieku mogą z niego spokojnie korzystać.

Jakie działanie ma zabieg z wykorzystaniem pyłu z meteorytów?

Zabieg ma przede wszystkim działanie przeciwzmarszczkowe. Przedłuża młodość naszej skóry i sprawia, że jest wygładzona i rozświetlona. A to wszystko dzięki zawartości minerałów.

A oto i meteoryt :) Dzięki stronie meteoryty.org

Zabieg krok po kroku

Zabieg rozpoczęłam od kwasu migdałowego. Bardzo lubię kwasy. Wygładzają mi skórę oraz ujednolicają koloryt. Po kilku minutach cierpienia (wiecie, o co chodzi jeśli korzystacie;)) i nałożeniu neutralizatora, nadszedł czas na serum z pyłem z meteorytów. Następnie kosmetyczka nałożyła mi maskę zastygającą ze złotem i również z pyłem. Maska ta zastyga na twarzy. Przez 15 minut spałam sobie z tą maseczką, czując miłe ukojenie i nawilżenie. Już po tej maseczce czułam, że moja cera jest uspokojona. Po zdjęciu maseczki, kolejnym krokiem akurat przy moim zabiegu było wmasowanie serum z kawiorem i perłami. Z tym serum wyszłam z gabinetu i zmyłam dopiero rano. 

Rezultaty

Jestem bardzo zadowolona z tego zabiegu. Moja buzia po zabiegu była gładka, nawilżona i uspokojona. Maska z pyłem i złotem bardzo ładnie zamknęła mi pory. Skóra była też oczyszczona i zmatowiona. Natomiast kwas migdałowy jak zwykle ujednolicił koloryt mojej cery i sprawił, że wyglądała zdrowo. Dodam, że zabieg jest niedrogi, a cena nie jest kosmiczna.

Z czystym sumieniem polecam ten zabieg. Ładny wygląd na pewno wpłynie pozytywnie na nasz nastrój przed Świętami i nie tylko :)


Pozdrawiam,

Agnieszka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz