czwartek, 1 stycznia 2015

Dove. Szampon Oxygen Moisture.

Witam w Nowym Roku!

Zacznę od recenzji szamponu Dove, który całkowicie mnie zawiódł. Chodzi mi o szampon z serii Advanced Hair Series - Oxygen Moisture. Można powiedzieć, że poległam na dobrych opiniach. Oczywiście wzięłam pod uwagę, że mogą to być nieobiektywne opinie testerek, ale nie spodziewałam się aż takiego braku obiektywności. 

Szampon wygląda tak:


Butelka deformuje się już po krótkim używaniu :(


Konsystencja i zapach:

Szampon ma postać płynnego, bezbarwnego żelu. Jest dość gęsty, także nie przelewa się przez palce. Zapach jest ładny, świeży, ale trochę chemiczny. Sam szampon ładnie się pieni. 

Obiecane działanie:

Dzięki tajemniczej formule Oxyfusion szampon ma nadawać objętości i nawilżać włosy. Włosy mają mieć do 95% więcej objętości (w porównaniu do włosów nieumytych, czy też przetłuszczonych). 
Dodam tu swój komentarz - no niesamowite, włosy będą mieć większą objętość niż te nieumyte ;)

Opakowanie:

Kilka słów będzie o opakowaniu. Choć graficznie wygląda ładnie ze względu na biało-niebieską kolorystykę, jest nietrwałe i szybko się deformuje. Brzydko to wygląda i tandetnie. Zamknięcie jest w miarę solidne i łatwo się obsługuje.





Rezultaty:

Rezultaty są takie jak po zwykłym szamponie za kilka złotych. Włosy są po prostu umyte. Nic więcej. Nie ma ani zwiększonej objętości, ani nawilżenia. Po innych szamponach moje włosy wyglądają o niebo lepiej. Zawiodło mnie moje doświadczenie - powinnam wiedzieć, że słaby, chemiczny skład nie wpłynie dobrze na moje włosy.

Dodatkowe informacje:

Szampon zdobi półki większości drogerii. Cena kosmiczna i nieadekwatna do efektów, bo wynosi aż 20 zł. Z wydajnością też średnio, ale cieszę się, że już się kończy. Zdecydowanie nie polecam.


Pozdrawiam,

Agnieszka


Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin,Citric Acid, Dimethiconol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Laureth-23, Parfum, PPG-12, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 17200, CI 42090

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz