wtorek, 30 grudnia 2014

Maybelline. Cienie do oczu Diamond Glow.

Cześć,

dzisiaj post w sylwestrowym nastroju, bo będzie o cieniach do oczu Maybelline "Diamond Glow", doskonałych na zabawę sylwestrową i nie tylko. Muszę się przyznać, że idąc wczoraj na poniedziałkowego małego drinka pomalowałam nimi oczy i makijaż wyglądał doskonale ;)

Cienie nabyłam z myślą o wieczornych wyjściach, na dzień raczej nie pasują, ze względu na błyszczące drobinki. Ja jestem właścicielką paletki Blue Drama (uwielbiam być czasami dramatyczna :)). Są to piękne chłodne kolory w odcieniach szarości, błękitu i granatu. Można się w nich poczuć jak Królowa Śniegu.

Diamond Glow

Opis cieni:

Cienie posiadają kremową konsystencję. Rozprowadzają się dosyć łatwo i mieszają ze sobą dając bardzo ciekawe efekty. Mamy 4 odcienie do wyboru, które możemy łączyć razem, mieszać, wybierać niektóre z nich. Z tyłu opakowania znajduje się instrukcja malowania, ja jednak wybieram swoje sposoby i kolory. Cienie mają dodać nam blasku i podkreślać oko na wieczór. Z tej roli wywiązują się doskonale. 

Instrukcja


Jak stosuję:

Cienie nakładam w różnych konfiguracjach. Stosuję do tego pędzelki do makijażu. Bardzo lubię robić sobie nimi smoky eye. Z delikatnym błyszczykiem i różem na policzkach wygląda to ślicznie. Powieki mienią się, ale w bardzo ładny i efektowny sposób. Wygląda to delikatnie, na pewno nie tandetnie. Oko jest podkreślone i skupia się na nich cała uwaga. Moja paletka jest dla osób z chłodnym typem urody. Jestem zimą więc mi pasują. Do tych cieni dobieram czarny eyeliner np. Eveline Celebrities i pogrubiający tusz. 
Ważne żeby nie przesadzić z innymi kosmetykami. Błyszczyk powinien  być prawie niewidoczny. Trzymajmy się zasady, że podkreślamy tylko jeden element makijażu. 

Ale są też i wady:

Niestety cienie rolują mi się po kilku godzinach i muszę dokonywać poprawek. Może pomyślę o bazie pod cienie. Nie podoba mi się również plastikowe, dość nietrwałe opakowanie. Naprawdę te cienie zasługują na lepszą oprawę. 


Nieciekawe opakowanie



Dodatkowe informacje:

Cienie są łatwe do nabycia. Są produkowane w kilku wersjach kolorystycznych, więc można znaleźć paletkę odpowiednią dla siebie. 
Cena cieni Maybelline to ok. 30 zł.


Pozdrawiam,

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz