sobota, 29 listopada 2014

Bourjois Glamour Lovely EDP - prezent dla nastolatki

Witam:)

wielkimi krokami zbliżają się Mikołajki i Święta. To czas radości, spokoju i ...wręczania prezentów. Jak wiemy, nie ma nic przyjemniejszego niż obdarowywanie osób, które są nam bliskie. Dzisiaj chciałam zaprezentować perfumy Bourjois "Glamour Lovely", które kupiłam dla mojej nastoletniej córki. 

Zacznijmy od nut zapachowych:

  • nuta głowy: liść fiołka, porzeczka, czerwone jabłko
  • nuta serca: turecka róża, jaśmin Samabac 
  • nuta bazy: biały cedr, piżmo 



Zapach

Jest śliczny i delikatny, zwłaszcza na samym początku. Jak dla mnie kwiatowy i słodki. Jednak słodycz tego zapachu jest subtelna, nie ma w niej żadnej przesady. Róża w nucie serca jest wyczuwalna, ale jest to zapach bardzo stonowany, nienachalny. Później wszystko przechodzi w lekko pudrowe tony, co jest zapewne zasługą cedru i piżma. 

Komu polecam perfumy:

Moim zdaniem perfumy są doskonałe dla nastolatek lub bardzo młodych kobiet. Nie ma w nich wyrafinowania, ale jest świeżość i niewinność.
Buteleczka jest prześliczna z różową kokardką i koronką. Pięknie wygląda na toaletce młodej dziewczyny. 
Perfumy "Glamour Lovely" na pewno będą doskonałym prezentem:)

Dodatkowe informacje:

Perfumy kupiłam przez Internet. Nie wiem jak z dostępnością w drogeriach. Cena regularna perfum to ok. 90 zł za 50 ml. 


Pozdrawiam,

Agnieszka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz